Cinthya

Hallu idag åkte Daniel till Örebro/Falun venne, saknar ba dig asmycket älskling;( men iaf idag vaknade jag skittidigt för jag skulle till Enskede skola och prata lite där, för jag ska byta skola som sagt förut... nepp men dom kan inte ta emot nya elever så jag hade 2 val antingen där i Enskede eller i Skanstull så därefter åkte jag till Skanstull men tyvärr så var det stängt där... Men jag ska ditt igen på torsdag eller fredag vi får se vad som händer=) men det känns jävligt skönt att komma till ett nytt ställe, träffa ny folk osv..... Men nu måste jag skynda på mig för jag ska ut med min fru hahaha Thea (Cinthya) =) så vi hörs senare och jag lovar att uppdatera mer=)/Diwinah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0