Kommer sakna dig Daniel<3

Hejsan svejsan! hepp idag va jag med Xon. Och Daniel fick jag bara träffa en stund. Det har varit knas hela dagen, egentligen så skulle jag träffa Marixol och Xon (tsm) så jag trodde att jag skulle hinna vara med Daniel och med dom också men nej.... knas asså Marixol fick inte komma ut av sin farsa och Xon va redan i T-centralen!!!!! åh och Daniel var på väg till Gullmarsplan, men när jag kom till Gullmars så hade Daniel 20min att åka kvar... så jag tänkte att jag skulle hinna åka till T:an träffa Xon och komma tbx men nej...Men jag gjorde det iaf, när jag kom till T:an va Xon där ensam så jag visste f'n inte va jag skulle göra, jag ringde Thea, ringde Junior men f'ck Thea svarade inte och Junior kunde inte komma ut så det enda jag kunde göra va att ta med mig Xon till Gullmars och så gjorde jag men han stannade där nere och jag gick upp o bråkade o knasade lite med Daniel sen gick han och sa att vi inte skulle ses på länge? jag ba WTF:(? han ba  jag har cup i Örebro (om jag hörde rätt) och så ska han till Falun också lixom suck -.-' jag kommer sakna dig otroligt mycket älskling och det vet du:( Btw sorry för allt jag har sagt idag, jag menade inte det, älskar dig som fan du är allt!  Men iaf efter det, åkte jag och Xon till T:an åt i donken som tjockisar, flummade lite runt och sen gick vi hem=) "hahaha man ser mkt... " Haha det va tiip allt för idag=)<3/Diwinah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0