Thea mi tía

Shulul igen, min dag såg helt annorlunda ut än va jag trodde. Yes Marisol kunde inte som vanligt-.- sen Zon tappade sin sl-kort vikken idiot ^^. Nämen jag kom hem för några minuter sen, jag va med min fru (Thea) haha! vi drack redbull som galningar och drev bara runt  så yes hahaha nej men hade skitkul! Btw igår när jag va med Daniel vid busshållplatsen gissa vem jag så? YEJ PATRIK 1,5 herre gud jag fick nästan skrikattack^^ asså Tom Ljungman, gud va fin han är:$ men aja det va bara det och här kommer några bilder, för saken är att jag pallar inte ladda upp 113 bilder =D<3haha det va allt för mig today haha! men see ya later bitches=) /Diwinah

Kommentarer
Postat av: Chiiilenow

Så du gick ut ändå :'(



Nää driver, men du. Hur laddar men ner den där skiten på svenska?? :O!

2010-04-03 @ 11:11:30
URL: http://chiiilenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0