Tusen gånger förlåt

Hejsan, vaknade för typ en kvart sen, va helt slut. Har inte uppdaterat på 2 dagar nu pga att jag har inte haft tid, som vanligt, men iaf igår va jag med pedofilen Daniel hahaha nej skoja, men jag va med han lite för länge så jag kom hem typ 22:50 (inte bra) xD. Nemen en sak ska alla ni veta (ni som vill göra mig illa, med era taskiga kommentarer bl.a) JAG ÄR ÖVERLYCKLIG, jag har världens bästa kille som jag älskar över hela mitt hjärta!  & mr.X jag bryr mig ett skit om dig, pallar inte bry mig längre om dig, tro exakt vad du vill, jag vet ändå vad jag är och fortsätt snacka skit, jag bryr mig ändå inte för ögon som inte ser, inget hjärta som känner=) så lär dig, nån gång!
Nemen det va bara det, sen min dag  vet inte riktigt hur den ser ut? Tror iaf att jag ska vara med Marisol & Zon haha, vet inte ens vad vi ska göra för allt är typ stängt idag, men aja det behöver inte vara värsta livet ute för att umgås med sina närmaste vänner, som ALDRIG SVIKER och försvarar/stötar en när livte e upp o ner. Så vi får=)Diwinah

Kommentarer
Postat av: Chiiilenow

naaww <3 :D Cool bild! gjorde du den i det där programet som du har lr? Isåna falla vad programet? :d <33

2010-04-02 @ 17:17:15
URL: http://chiiilenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0