Knas, kärlek, skumt....

Sorry, sorry att jag har inte hunnit blogga idag men jag har verkligen inte haft tid, hade utvecklingsamtal idag och det gick knas asså, min mentor säger att mina betyg är skitbra men jag har för mycket frånvaro och det är sant men om jag har så jävla bra betyg varför bryr hon sig då? fattar inte riktigt men jag är jätte nöjd med min betyg iaf VG+ det är väl bra. Hahaha igår var det bästa dagen i mitt liv, har fan hittat min DRÖMPRINS älskar dig Daniel :$<3 Annars har det inte hänt nåt speciellt eller joo, jag fick damp när min mentor sa att jag hade mycket frånvaro så jag stack därifrån o gick in till skogen där satt jag och grät i några timmar, men det va inte därför jag grät det var för nåt annat, fast samtidigt vet jag inte vad orsaken var.... Sen gick jag och tog en promenad, då hände det. Det satt den gubbe i en bänk och jag tyckte att han var lite skum sen jag såg han men som sagt jag grät och han bara " Varför gråter du? Du är så vacker" sen försvan han, helt plötsligt, såna saker händer mig nästan varenda dag, jävligt skumt och läskigt men han gjorde min dag idag.... Tack ska jag väl säga!<3 haha lite bilder från dagen=D/ Diwinah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0